heej

|
i tisdags åkte jag till gävle med johannes och klockan 8 gick jag på hårvisning dårå ;D kom hem typ 20 över 9 till johannes :) jag somnade på soffan som vanligt, vaknade klockan 11 och gick och la mej, fan va jag känner mej rolig ;p
igår gick jag med johannes till bussen sen gick jag till torget och tog 1an till valbo vid 3 :) skulle kolla lite på köpis och äta på ikea med SANNA och BEA :) vi hade skitkul! tkr ja :) sen åkte jag och bea hem till henne medans sanna gick hem till sin farfar en sväng och sen gick vi hem till sanna och myste, sen sov vi där :D vi somnade fyra också..
vaknade jag halv 11 idag och fick sms av mamma att hon va på köpis vid 11 :) då klädde jag bara på mej och tog bussen dit och åt på ikea med morfar, mamma och ingrid idag igen xD mums! nu är jag hemma :) matilda kanske ska komma en sväng och sen ikväll ska jag nog till johannes<3 i hope..

hejdå:*

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa, den var skitsnygg :)
Rekomenderas starkt!

Johanna

Skicka en kommentar