hej

|
Nu vart jag skrivsugen, men jag tänker inte skriva om de som har hänt mer än idaag :D

Ja, idag åkte jag till skolan med 07.35 bussen för vi skulle spela brännboll kl halv 10! Kom till skolan och det REGNADE ;)
7 i våran klass va i salongen på förmiddagen och gjorde ingenting medans alla andra klasser spelade i regnet, mohahaha! kl 11 gick vi å kokade korv i matsalen :P
Sen åkte jag, Annelie, Frida och Louise och köpte blommor till Eva, Karin och Linda! De vart dom glada för :D
Åkte å kollade när lärarna spelade fotboll mot 3orna, va typ 30 pers där inkl spelarna :o
Åkte till stan vid 2 och köpte skor :D:D
Jag visste vad jag skulle ha på mej på fredag imorse, men INTE nu :(

Har legat och kollat på tv i pappas säng nån timme nu! De är mysigt :D Men alldeles too much choklad har de blivit :(

Imorn är jag ledig! Ska på studenten :D
Amen heeejdå:*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar