tisdag

|
Idag har jag klippt Ludvig :) Jag blev jättenöjd!
Sen har vi ätit jättegod mat :D
Imorgon ska pappa och jag till farmor och farfar och kolla på deras KINESISKA NAKENHUND!! Lite avis kanske :D
Sen har jag inget att göra som vanligt :/
Men dagen efter de är de torsdag, och vad händer då?!! :D Jo då är de SKOLA :D YEAY
Och i helgen kommer jag inte orka göra nånting! Eftersom jag kommer göra nått och faktiskt röra på mej från klockan 5 - kanske 10 två dagar i rad och sen kanske allergin kommer förvärra de lite till (:
Men på söndag läre jag ha humöret uppe och va pigg! För då är de första dagen på jobbet! :D
Grattis Jasmine :P
Nu kanske jag ska kolla på en film eller kanske faktiskt kolla på ett avsnitt av Air Gear :o Sen ska jag sova :) Längtar nästan lite! :*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för klippningen.
Vi är oxå jättenöjda.
Kommer säkert att anlita dig fler gånger :)

Kramar från Anncha och Ludvig.
Alva skickar oxå en kram!

jasmine woxström sa...

De va så lite, va kul att ni är nöjd!! :D

Kramkram

Skicka en kommentar