hej :)

|
idag har jag bara varit nöjd över mej själv :) förutom när jag sov över och kom försent ;p

först hade vi färgteori och jag fattade faktiskt! :D
sen skulle min halva av klassen först göra en uppsättning (som inte vart fy skam ;)) och sen rulla en permanent på 1 timme och en kvart, jag hann och vart rätt nöjd :D
sen va jag till salongen jag ska praoa på och skrev på en lapp :)
sen åkte jag till johannes en stund och hälsade på hans lägenhet för han va i skolan ;)
sen åkte jag hem och nu har jag gjort min matteuppgift som jag fick IG på för att jag va sjuk när jag gjorde den, men jag vart nästan glad, så jag fick göra om den (a)
nu ska jag skriva klart mitt arbete om gesäll och mästarbrev :s skittråkigt! men de måste göras, tyvärr, men sen har jag inget kvar som måste göras :)

psst, kanske gör gesäll och mästarbrevsuppsatsen imorn (a) måste sova

pusssssssssssss:*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar