yesterday & today & tomorrow

|
igår vaknade jag 8, kan inte sova längre tydligen för jag vaknade 8 idag med :s
iaf så tog jag 12 bussen till johan :) de va behövligt! jag åkte hem vid 4, åt, bytte kläder och sminkade mej innan pappa kom och hämtade mej vid 20 över 6 :)
han skjutsade mej till verkstäderna och för dom som inte vet va de va där får ta reda på de själv (a)
träffade hanna där, hon är så sööt :) åsså matilda! :D å massa annat roligt folk :)
pappa kom och hämtade mej kvart i 10 och när jag kom hem somnade jag på tältsängen i denise rum (har sovit där i helgen) på denise typ när vi kollade på vänner ;D
hade tagit hennes kudde i sömnen också och när denise skulle gå å lägga sej i sin säng och jag vaknade frågade hon om vi skulle byta tbx kuddarna och då fatta ja inte ett skit xD

ja, idag vaknade jag ju 8, jobbigt, men då har man iofs en lång dag framför sig :) men de kanske inte va så nödvändigt eftersom jag inte har gjort annat än och sitta vid datan och hjälpt mamma med tvätten :)
imorron är det APU och jag orkar verkligen inte.. måste kliva upp 6 och kommer hem 7-8 nån gång :( jag längtar faktiskt till skolan!

nu ska nörddenise kolla på vänner, som vanligt :s blir väl att jag kollar med :P
sen ska vi äta kyckling och potatis! jag längtar! :D:D

hejdå:*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar