thaaa

|
idag va de frisör :) på förmiddagen skulle vi göra en permanent utan permanentvätska ;D för att träna hur vi ska göra :) sen hade vi rast och sen pratade karin och linda i en timme, hur fan lyckades dom? ;p efter lunch hade jag kund! :) hade inte en aning om vem de va innan, men det va tydligen en IT-lärare ;) han skulle klippa sej och det blev hur bra som helst, tråkigt att jag bara har fått klippa killar än bara :s men övning ger färdighet och det är kul när jag själv ser att det ger resultat! :D
efter skolan följde jag med johannes och micke på stan, åsså träffade vi en massa från deras klass och så åt johannes och micke med dom på nian :) jag gick och kollade på jackan igen och nu har jag bestämt mej att jag inte behöver en vårjacka än, så jag skiter i å köpa den :) blir skyldig pappa 200 ist då :( ;p
jag tog 5 tåget hem och träffade lernbo på tågstationen i söderhamn ;) hihi
när jag kom hem åt jag och sen har jag bara suttit vid datan och läst, nu ligger jag i denise säng och skriver lite här :)
btw så har pappa rustat klart deras rum! så imorron flyttar jag upp och får eget rum!! i'm totally overhappy xD
imorron är ja ledig å, så jag kan fixa med de nästan hela dan :) förutom att jag ska till stan och leta APU-plats vid 1 och de kanske tar en timme eller 2 :)
ska ha datakväll/natt tror jag ;) men jag somnade nyss när jag läste ;p så jag kanske inte klarar de så länge ;)
ska kolla på andra avenyn snart iaf, eftersom johannes inte villa kolla på de igår så får jag kolla på datan, men de är nästan skönare så slipper man passa en tid ;p det är ju inte riktigt jag xD

längtar till fredag!! då äre ju partiiie med brudsen <3 sen sover man hos plutten ;D

tingeling xD<3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar