FAN CP ALLERGI

|
Jag orkar inte med den här skiten längre! Orkar inte gå å oroa mej!! De är så jävla sjukt irriterande och jag vill bara lägga mej ner och dö!

Nu hatar jag läkare mer än innan! Hur fan kan dom ha semester på den tiden av året som flest blir allergisk på???!! Jävla cp cp cp cp!!!

Va i helvete tänker alla med?! Och de känns inte som nån tar mej på allvar heller...

Säger att de är bättre nu än va de va när jag va liten!! Jo men de kanske de är men prova på och ha de som mej i nått dygn så kanske ni kan komma i närheten av att förstå hur de är även fast de finns folk som har de 1000 gånger värre så hatar jag de här!!

Och kul att gå runt och vara orolig över om man ska kunna gå klart gymnasiet över huvud taget utan å börja om hela skiten! :(:( Så trött på de här.. åhhh :(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar