Helloou!

|
Nu är klockan 23.24 (: Jag ska snart sova eftersom min underbara mamma hade en utom ordentligt bra idé att vi ska kliva upp klockan 9 imorn och gå ut och gå för att sedan gå å köpa ägg till hennes frukost eftersom jag använde hennes frukostägg till mina och Denise fattiga riddare (a) Men de är väl så att man ska njuta av HELA dagen :D

Idag trodde jag att klockan gick fel när jag kollade på den strax innan 10 :o Trodde att klockan va kanske runt 7 då.. Har möblerat om och städat mitt rum, de läre alltså ha tagit ett antal timmar ;D Men nu är de fint och som vanligt har jag slängt en massa :D Så skönt!

Första gången jag skriver på länge, så nu hade jag tänkt att jag skulle lägga upp lite random bilder, bara för er få som tittar in här, men de fungerade tyvärr inte :(
aja..
Pusspuss:*

..Nu blev de nå sjukt, men jag fick upp bilderna iaf..