hejhej tjolahopp!

|
Jag känner mej som en helt ny människa! De har liksom inget med nått som har hänt nu att göra, utan livet och några månader i stort som har gjort de :D
Till exempel så har jag mycket bättre självförtroende, kanske inte så svårt att få eftersom de inte alls var på topp förr ;)
Jag har klippt av mej håret och blivit blond! Stoor förändring som gjorde mycket :)
Nya kompisar i andra kretsar! Alla underbaringar :)
Min underbara musik, som skulle kunna bli ännu bättre med extrema högtalare!
Nya kläder och smycken är bara huur checkt som helst xD
Ny telefon..
Fixat till mina rum så att dom är liveable x)
Och massa andra privata själ! :D

Men de är så många runt omkring mej som inte mår så bra som jag och det får mej olycklig.. :( Har inte så många som jag kan visa mitt lyckliga och glada jag för eftersom de inte mår så bra. Men jag äälskar er!! <3


Jaja, just nu sitter jag i sängen och skriver och lyssnar på bästa musiken, bara att jag börjar bli lite trött på vissa låtar ;D Typiskt meeej :D
Ska inte göra nånting idag tror jag :) Är själv hemma med Denise tills 8 när mamma kommer hem från jobbet :)
Men Denise är så tråkig och vill inte göra nått.. :(

Nu ska jag fortsätta mitt liv och imorn kommer Jimmu heem från Haparanda :D Yeay!

Pusspuss:*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar