FUN AND HAPPY DAAAY

|
hejheej :D
Hade egen hårvård idag :D
Färgen jag skulle använda va inte som jag trodde så ja fick bleka slingor, eller ja slingor, de vart nästan hela håret utom underhåret :P
Helt orange vart de :P Gjorde en nyansering (la på en toning), då såg de bra ut men jag va fortfarande blond och de villa jag inte vara, bara lite ljusare ;D Och medans den färgen satt i så färgade jag ögonbrynen :)
Men iaf så började jag färga frida, ljusa slingor och en brun färg som skulle passa hennes löshår på resten :) De gick på typ en timme och sen villa jag ta bort mitt äckelgula blonda hår, nyanserade igen med en mörkare färg :) Och det är så jag ser ut nu ;D Och de är jätteslitet :s
Sophie toppade mina ögonbryn med :D

Tack hela klassen för all hjälp och för att ni är underbara! <3

puss:*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar