Tjenixen!

|
Ja!
Började dagen med morgongympa, vi lekte bara lite lekar, sprang 3km, spelade fotboll och fotbollsbrännboll! Ingen match för mej de e ;D
Klarade 3km på 14 min, 8 min snabbare än förra terminen! Fett stolt! :D Vart lite chockad bara när Maggan sa att vi skulle spela fotboll när vi hade sprungit 3km :o hehe, men de gick faktiskt helt okej, förutom att jag inte va med på en gång, kändes som om jag skulle spy ;P

Aja, nog med sånna tråkigheter ;D
Hade matte, jobbade lite :)
Åkte tåg hem med Linus, Anton, Jonas och Johannes ;D
Jonas knäppte mongobilder och filmade mej och Anton, kollade på den nyss, som vi beter oss :o hehe..
Alldeles snart ska jag sova i mitt städade rum (för en gångs skull) :D
Imorn blir de frisör med Maggan (Magnus med andra ord xD) ;D Och sen engelska med Maggan och lite själv! Maggdag helt enkelt ;D

puss:*

ps. orkar inte ladda upp nån bild här idag, kolla på chasemein @ bdb :) ds.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar