hej

|
Va med denise i gävle på tjejkväll igår :) För er som inte vet va de va, http://www.galleriannian.se/SE/FeaturedEvent.aspx?Event_ID=8
Vi hade mycket trevligt :) Jag köpte solglasögon, nagellack och tights :) Och Denise köpte en BH :)
Vi hade grymt roligt på bussen hem iaf :D:D





















Idag åkte jag till skolan klockan 10, massa krångel. Åkte med Jimmy och Robin :) Gick på HM och köpte tights xD För jag kunde inte ha dom som jag köpte igår, hoppas Denise köper dom av mej :)
Robin gick och köpte cigg och sen tog vi bussen till skolan :) Åt med Allan och sen hade jag de mysigt ute :)
Hade prov på eftermiddagen :) Fick ett starkt VG :D Hoppas på ett MVG i betyget nuu :D
Ska snart gå till pappa och hämta kameran, cykeln och lite kläder :)

Lägger nog upp lite bilder från igår när jag kommer hem på bdb :) jasminewoxstrom.bilddagboken.se okej, jag har gästlösen kom jag på xD De är hej!

puss:*

btw, jag såg en snygging idaag ;D

8 kommentarer:

Anonym sa...

roligt att åka tåg :D

jasmine woxström sa...

vem?

Anonym sa...

anonym ju :D det är meningen att du inte ska veta vem det är ju :D

jasmine woxström sa...

jag vill veta juu ;D

Anonym sa...

okejdå :P det är Ju Jimmu ju, tänkte fråga om du kunde skicka den där bilden du ritade i morse :D

jasmine woxström sa...

klart jag kan ;D msn?

Anonym sa...

jimmy_sandelin@hotmail.com :P

ELISE sa...

snygging! <3
vad fint du gjort med rosa ;D och du skulle varit här nu, crusing i bergsjö ikväll!

Skicka en kommentar