My costomer disappeared :o

|
Hejhej! Åkte tåg med Linus imorse :D
Kom till skolan och min kund kom aldrig och tillslut ringde Jacqueline till henne och då sa hon att hon hade avbokat på telefonsvararen :s Men de va självklart ingen som hade kollat den :(
Så jag fick ta ur permanent spolarna ur dockan från förra gången, sen tvätta den och då vart håret bara en ända stor knut, tog 30 min å få ut de :( Sen sa Karin att jag skulle ringa och boka om kunder :) Jag vågade egentligen inte men jag gjorde de ändåå :D:D Så nöjd efter!! :D
Sen hade vi engelska och jag och Sophie va nog dom ända som inte hann göra engelska nationella muntliga ;P
Åkte tåg hem med Robin och Linus och DENISE VA SÅÅ SNÄLL OCH CYKLADE Å HÄMTADE MEJ NÄR JAG KLEV AV BUSSEN <3

Ska sova 8 idag :) SKÖNT. Eftersom jag har sovit 9 timmar sammanlagt dom två senaste nätterna och det är sjuukt lite för å va mej :(

Puss:*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar