I hope Tuesday is gonna be my first day

|
Idag vaknade jag strax innan 10 :)
Jag gick upp och åt frukost och då sa annelie att hon skulle till stan, sen tyckte hon att jag skulle följa med för vi skulle på lindex ;D
Vi åkte först på dollar och sen på lindex åsså coop :) jag har fått massa godis och 100 kr idag :D hehe! ska spara pengarna och köpa converse för sen tror jag :D
när vi kom hem åt vi lunch och efter de gick jag ut och va med nemo i säkert en timme :D puss på min lilla grabb! <3

på tisdag när skolan börjar ska mitt "nya liv" börja xD som om inte jag har sagt det 1000 ggr :o
jag ska vara glad jämt, nästan ;p åsså ska jag bara äta godis på lördagar :D yeay, JASMINE SKA BLI NYTTIG OCKSÅ :D därav "I hope Tuesday is gonna be my first day"

kramisaaar :*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar