thaa daay

|
hejhej!
idag klev jag upp och åt frukost med mamma och denise halv 9 när denise skulle till skolan ;D
nu sitter jag och väntar på att mamma ska dricka upp sitt kaffe för då ska vi gå en sväng till pappa och hämta en sjal och sen på ica :) frisk luft och motion, great, näe ;p
kl kvart i 4 ska jag ta bussen till tågstationen, tåget till gävle, träffa frida och ta bussen till henne i hamrånge :D
jag förstår faktiskt inte vrf inte tåget/bussen som går från söderhamn till gävle inte stannar i hamrånge/norrsundet när dom ändå går förbi/igenom :o men sånt är livet ;)

IMORN BLIR DE WELLAASSISTENT OCH KONSERTHUSET I 11 TIMMAR MED SÖTA FRIDA :D WIIHOOO :D SÅÅÅÅ NIIICE!

men nu ska jag säga åt mamma och skynda sej lite innan jag inte vill gå ut längre ;) hehe ( psst säg inget, men jag kommer gå vilket som eftersom jag vill ha sjalen xD)

puss:*

2 kommentarer:

elise sa...

haha roligt inlägg. Gick de bra på visnigen då ? :D

elise sa...

svar: okej :) hih tack.

Skicka en kommentar