Schamponeringsteknik ;)

|
Heii!
Idag hade vi frisör hela dagen :)
På förmiddagen pratade vi fram till rasten, 75 min :o och efter rasten lekte vi xD näärå, men vi skulle vara 2 och 2 och träna på å ta emot kunder och sådär också skulle ett annat par titta på och vi titta på dom ;) sen skulle vi 4 eller vi va 5 resovisa de bästa vi hade kommit fram till för hela klassen ;p men linda och karin missade min grupp så vi fick/behövde inte göra, beroende på hur man ser de ;)
sen på eftermiddagen hade vi schampneringsteknik och färgfrågor ;p hehe
vi låtsades schamponera varann utan vatten vid speglarna :p

åkte tåg och buss hem med robin :) åt inge mat på lunchen, de va äckligt och jag kunna inte, skakade i hela kroppen..
när jag kom hem va de äcklig mat med så jag har fått livnärt mej på mackor och frukt ;) och liite soppa :D

nu har jag duschat och ska snart soova :D

lyssna på racoon - close your eyes!

puss:*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar