today was my best day

|
idag åkte jag tåg med linus till skolan :) sen när jag kom dit installerade vi nått skit så vi kan se våra bilder på våra klippningar som ligger på datan i salongen överallt ;p
and then hade vi svenska :)
åt nästan inge lunch, fisken såg rå ut :s
sen satt sophie, frida, alice, karolina, sandra och jag ute! i t-shirt :D de va hur varmt som helst! jippie :D
sen tyckte ingen i min klass att de va nån ide att sitta inne och ha datakunskap så vi sa till bogg att vi skulle jobba hemma, och de fick vi! :D
då gick jag och fridis en stund på stan och sen åkte jag hem :)
jag träffade matilda på bussen från ljusne och hon följde med mej hem, när vi åkte till felix som fyller 18 idag! skjutsade vi hem henne :)
kom hem vid 7 och nu har jag klippt denise, de vart väl bra ;)
nu har jag tråkigt, vill du komma? ;D

hejdå:*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar