Lite roligt varje dag ska man ju ha..

|
..men sluta tänka kan man inte.

Idag vaknade jag halv 11 eller nått sånt, vid 11 kom denise upp och klagade och klagade, men inte tänkte jag på att de va de som gav mej mitt dåliga humör i morse för jag tyckte ju lika :s
Vi gick tillslut ner och gjorde våfflor till frukost :) va gullig vi är (a)
sen satt jag vid datan och va ute med nemo, my only sunshine dessa tider <3 och åå va han va gullig idag!! han låg i mitt knä och jag fick klappa honom utan att han rörde en fena (kan bero på att han inte har nån ;) också när elise kom klockan 2 så satt han ute med oss utan att smita :)<3
JA JUSTE ELISE VA HÄR IDAG :D från 2 till 7 :D vi har träffats ofta på senaste tiden :)
när elise åkte hem gick alla i familjen till sanna och deras familj ;D
föräldrarna drack vin och spelade spel, jag spelade med dom, elsa och smilla kollade på tv och åt godis (och inte undra på att hon hade ont i magen när vi kom hem ;) och denise och sofie va på sofies rum tror jag, jo, sanna va lite överallt med :D
en mysig dag, med lite men inte alltför mycket att göra :) nog för att jag gillar lite röj ;P men de funkar :D

imorn måste jag göra datorkunskapsuppgift och matte :( om nån vill göra nått så fort jag är klar så är det bara å komma, eller jag kan komma vart som helst också, nästan :D<3

puss:*

1 kommentarer:

elise sa...

måste fortsätta hålla den bra kontakten :) men de är ju alltid lättare på sommarn ;D

Skicka en kommentar